...just my 2 cents on popular culture

...just my 2 cents on popular culture

luni, 12 noiembrie 2012

ROGER WATERS ÎN ROMANIA

La început nu mi-a venit să cred şi am tratat vestea ca pe un simplu zvon. Văzând însă ştirea pe Mediafax şi confirmarea chiar pe site-ul organizatorului (Emagic) m-am convins că e pe bune, vom avea The Wall în România pe 28 august 2013.Pentru mine e ştirea anului.Aşa cum afirmasem în postarea anterioară( la capitolul excepţii), voi striga şi eu prezent în Piaţa Constituţiei la anul în luna lui august.






6 comentarii:

  1. Nu-s mare fan, dar cum spuneam (nu stiu daca n-am mai si scris deja): o sa ajung acolo...if not for the man, I'll do it for the show!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca era vorba de un simplu concert Waters poate ca nu ma strofocam atat (chiar daca era de vazut si acela).Da’ cum e vorba de ditamai “The Wall”, albumul pe care-l ascultasem pe caseta pana se facuse banda “acordeon”, si plecand de aici sa constat ca nu numai metalul e MUZICA, ca mai exista si King Crimson, Rush, Hawkwind, Tangerine Dream etc.Poate ca n-as fi ajuns sa ascult Floyd mai departe de “Another brick … pt.2” daca n-ar fi fost raposatu’ Pittis care facea pe R3 Romania Tineret “Pittis Show”, in fiecare duminica seara servindu-ne cate un album din alte vremi, “povestit” in stilul sau unic.

      Ștergere
  2. Vezi ca vanzatorii de bilete au propriul "Black Friday", deci fii cu ochii pe biletul pentru Waters :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţam de pont, numa' să nu le crape la toţi serverele in ziua respectivă.S-a mai întâmplat şi-n alţi ani...

      Ștergere
  3. La Waters n-a fost evident nicio reducere. Da nene, daca eram fan Bonnie Tyler :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer nici nu ma asteptam la minuni :).Da' ce, la Bonnie erau reduceri?N-am fost curios sa ma uit, de fapt n-am cumparat nimic, da' NIMIC cu reducere in ziua respectiva.

    RăspundețiȘtergere